Fulltextové vyhledávání 2.0

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Organizační struktura školy

Organizační struktura školy

Základní škola Zábřeh, Školská 406/11, okres Šumperk je příspěvková organizace poskytující vzdělávací služby, vystupující v právních vztazích svým jménem.

Vedoucí zaměstnanci: § 124, odst. 1 ZP

  1. Ředitelka školy – PhDr. Petra Tichá – statutární orgán – řídí organizaci a jedná v právních vztazích jejím jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů. Řídí a kontroluje všechny zaměstnance školy. Je ředitelem organizace s právy a povinnostmi vyplývajícími z této funkce v souladu s pracovně právními předpisy. Zodpovídá za provoz školy a výsledky výchovně vzdělávací činnosti. – 4. stupeň řízení.
  2. Zástupce ředitele – Mgr. Radek Kozák – zástupce statutárního orgánu. Zastupuje ředitele školy v plném rozsahu. Řídí a kontroluje provozní a technicko-hospodářský útvar školy a jeho zaměstnance, kontroluje všechny zaměstnance školy. Zabezpečuje ekonomickou, personální a hospodářskou činnost školy. Řídí a kontroluje všechny pedagogické pracovníky školy. Řídí, organizuje a zabezpečuj přidělenou oblast provozu školy po stránce pedagogické. Řídí, organizuje a zabezpečuje přidělené úkoly běžného provozu školy. Vykonává hospitační činnost, provádí hodnocení pedagogických pracovníků. Konkrétní přidělení tříd pro stanovení přímé vyučovací – 3. stupeň řízení povinnosti provádí ředitel školy každoročně k zahájení školního roku.
  3. Zástupce ředitele – Mgr. Iveta Knižátková – zástupce ředitele pro pedagogickou práci. Řídí a kontroluje všechny pedagogické pracovníky školy. Zabezpečuje přidělenou pedagogickou agendu školy a pedagogickou činnost učitelů a vychovatelů. Řídí, organizuje a zabezpečuje přidělenou oblast provozu školy po stránce pedagogické. Řídí, organizuje a zabezpečuje přidělené úkoly běžného provozu školy. Vykonává hospitační činnost, provádí hodnocení – 1. stupeň řízení pedagogických pracovníků. Konkrétní přidělení tříd pro stanovení přímé vyučovací povinnosti provádí ředitel školy každoročně k zahájení školního roku
  4. Provozář, školník, údržbář – Roman Hroch – řídí, organizuje a kontroluje práci provozních zaměstnanců. Stanovuje úkoly, organizuje činnost provozního úseku školy, zajišťuje jeho materiálně technické zabezpečení, hodnotí práci zaměstnanců. – 1. stupeň řízení.
  5. Vedoucí školní jídelny – Resler Ivo – řídí organizační jednotku školní jídelna. Zajišťuje komplexní provoz školní jídelny. Řídí, kontroluje a hodnotí práci zaměstnanců školní jídelny, zajišťuje personální, materiálně technické a ekonomické podmínky pro činnost školní jídelny. – 1. stupeň řízení.

Zaměstnanci oprávnění organizovat, řídit a kontrolovat práci dalších zaměstnanců: § 124, odst. 4 ZP

Mají právo ukládat úkoly, kontrolovat jejich práci a vydávat závazné pokyny:

  1. Vedoucí vychovatelka – ukládá úkoly, řídí a kontroluje práci vychovatelek školní družiny a škol. klubu.
  2. Vedoucí kuchařka – ukládá úkoly, řídí a kontroluje práci zaměstnanců kuchyně.
  3. Hlavní účetní – ukládá úkoly, řídí a kontroluje práci technicko-hospodářských pracovníků.

Stanovení organizačních jednotek

  1. Základní škola
  2. Školní jídelna

Stanovení provozních útvarů organizace

1. Základní škola

  • vedení školy – ředitel, zástupci ředitele, provozář, vedoucí školní jídelny
  • 1. stupeň ZŠ – pedagogičtí pracovníci – učitelé
  • 2. stupeň ZŠ – pedagogičtí pracovníci – učitelé
  • školní družina, školní klub – pedagogičtí pracovníci, vychovatelky
  • provozní útvar – provozář, školník – údržbář, uklízečky, topič
  • technicko-hospodářský útvar – odborní ekonomičtí pracovníci

2. Školní jídelna

  • technicko-hospodářský útvar – vedoucí školní jídelny, administrativní pracovnice, skladnice
  • kuchyň – kuchařky, pomocné kuchařky, zaměstnanci provozu

Tato organizační struktura Základní školy Zábřeh, Školská 406/11, okres Šumperk se stanovuje na dobu neurčitou a nabývá účinnosti dnem 1. 9. 2019 a zrušuje se organizační struktura ze dne 28. 8. 2018.